lauantai 15. maaliskuuta 2014

jotakin valmista


Nyt on aika hyvä fiilis. Palautin nimittäin äsken viimeinkin sen viikkokausia työn alla olleen liiketoimintasuunnitelmani! Se on ollut melkein valmis jo pidemmän aikaa... mutta sellasia pieniä viilauksia siihen olen tehnyt monen päivän ajan. Nyt se on joka tapauksessa ihan valmis, ja niin hyvä kuin nyt ikinä vaan kykenin tekemään. Toivotaan, että kelpaa opettajallekin...


Niin, tätä hyvää fiilistä kyllä vähän tarttinkin. On ollu pari aika rankkaa päivää, ikäviä asioita. Mutta ei niistä nyt sit taas sen enempää.


Jos huomenna sit vaikka iskeytyisi kirjanpidon oppimistehtävän pariin. Äsken sitä teinkin, ja sain kyllä taseen täsmäämään molemmilla tilikausilla, mutta suuresti vaan alkoi siellä kummastuttamaan se, että toisen vuoden tulostili päättyi creditiin (se summa siis mikä siirretään taseeseen)... voiko niin olla?? Eikö tuloksen pitäis aina olla debetissä, josta se siirretään taseen creditiin??? Toisaalta myyntisaamisetkaan ei pääty nollaan... Onkohan tässä tehtävässä joku hämäys?? Mitä sanoo kirjanpitäjät??

Nyt tuntuis ihan fiksulta idealta mennä nukkumaan. Olen herännyt aamulla klo 5.00 ja mennyt töihin klo 6.00. Jokseenkin alkaa silmät luppaamaan jo ja aivot raksuttelee ihan tyhjää. 

Eipä mulla sit muuta.

Heli

6 kommenttia :

  1. Voi että miten iloinen oon sun puolesta <3. Uskon, että olet panostanut jotain 200 % siihen suunnitelmaan.
    Jos opettaja ei sitä tajua, että sun suunnitelma on joko erittäin hyvä ellei täydellinen, niin laita mulle open yhteystiedot ja käyn sanomassa muutamankin valitun sanan ;)

    Voit olla itsestäs ylpeä Heli <3. Ja samalla toivon, että mitään peruuttamattoman vakavaa ei olis tapahtunut.

    VastaaPoista
  2. Oot sää ahkera ja sisukas! Koitahan jaksella jatkossakin. Öitä!

    VastaaPoista
  3. Hieno juttu! Hiljalleen ne koulutyöt alkaa valmistumaan - eikö olekin mahtava tunne saada valmista?

    VastaaPoista
  4. Heh, debet ja kredit on mulle hepreaa :) mutta hyvä, että sulla on hyvä fiilis! Pidä se!

    VastaaPoista
  5. Annnukka: mäkin olen iloinen että se on nyt tehtynä. Kiva kun sä tarjouduit noin mua puolustamaan, kiitos! ♥ =D

    Mimmi: kiitos kiitos! Ja yökin oli hyvä. =)

    Satu: joo, pala kerrallaan valmistuu, on se kiva. =)

    Sanna: mä taisin yön aikana keksiäkin ratkaisua asiaan... täytyy mennä jossain kohtaa kokeilemaan ajattelinko asian oikein. Nyt jatkuu huushollin raivaus...

    VastaaPoista
  6. hienoa,yksi urakka tehty! Tsemppiä muihinkin urakoihin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥