torstai 25. heinäkuuta 2013

ahkerana


Kesäkannu. Ja toinenkin. Eli mulla on kesäkannut! ☺ 

Oon ollu tänään aika ahkera: 

Oon kuskannu lapset huvipuistoon (portille vaan, ite en menny). No helppo keikkahan se oli. Mua tartti vain kuskina ja maksajana.

Oon käyny ostamassa nauloja ja uretaania ja multaa ja kompostiaitoja. Se taas sit oli tosi tuskastuttava reissu... laita nyt nainen kauppaan jotain nauloja ostamaan... tai uretaania. Kun aina ne sit esittää kysymyksiä, kuten "minkä pituinen naula se on?" (emmää tiiä...) tai "minkälaista uretaania tarviit" (tavallista...) tai "käytetäänkö uretaani pistoolilla vai ilman?" (what?? oota mää soitan miehelle...). Kävin tuolla samassa paikassa kerran maksamassa "kaksi pakettia villaa" ja heti se kysy "sitä vai tätä merkkiä ja minkä paksuista?" jollon mulla alko jo ärsytys nousta ja tuskanhiki valua... mistä mä nyt sellasta tietäisin - sanoin että punavalkoraidallista. Mies maksakoon seuraavalla kerralla.

Oon käyny kuntosalilla saamassa ikioman ohjelman, jota nyt sitten alan (toivottavasti) harrastamaan ahkerasti. Tällä kerralla käytiin se vaan pikaisesti läpi ja silti olin ihan hiki otsalla. Mitenköhän mä selviän siitä koko ohjelmasta sit kaikkine toistoineen kunnialla?? 

Oon käyny suunnistamassa. Mikä tarkoitti tänään, että eksymässä pahemman kerran. Rata oli TOSI vaikea ja mä luovutinkin sitten kesken. Keskeyttäneitä oli muitakin (onneks - odotan ihan mielenkiinnolla tuloksia, että kuinka moni sen keskeytti...). Täytyy mennä kyllä taas pian rasteille, ettei jää ihan näin tylsä fiilis asiasta. Että mä en (muka) osaa mitään...

Oon käyny hakemassa lapset huvipuistosta ja vieny ne vielä rantsuun vähäksi aikaa. Olin jalomielinen ja pidin tuon rantsu-lupauksen, vaikka olinkin ihan hikimärkä ja uuvuksissa suunnistuksesta ja vaikka mua alkoi välittömästä palella armottomasti siellä tuulisella rannalla.

Oon käyny suihkussa ja syöny iltapalan ja nyt sitten istahdin vihdoin ja viimein tähän teekupin kanssa. Ehkä päivän paras hetki.

Ja meillä se on sitten nättiä ja siistiä just nyt:


Jos vaikka huomenna jaksais sit tollasiin pikku epäkohtiin taas kiinnittää huomiota.

Heipsunkeipsun!

Heli


2 kommenttia :

  1. Höh, jos asiaa tuntematon pannaan ostamaan tuollaisia, niin tottahan kauppalapussa pitäs olla kaikki tiedot! Ei miestäkään voi laittaa ostamaan virkkuukoukkua tai villalankaa kertomatta asiaankuuluvia lisäohjeita!

    VastaaPoista
  2. Niimpä... kyllä mä perusjutut osaan hakea, mutta sit heti kun aletaan jotain tarkennuksia kyselemään niin tuskastun.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥