keskiviikko 22. toukokuuta 2013

sisustusta ja puutarhurointia (hehheh)


Ulkona sataa ja on kylmä. Loistava keli tehä sisäjuttuja siis! 
EHHEHHEHHEHHEH... ainahan mä teen mieluummin sisäjuttuja kun ulkojuttuja. ☺

No enivei, ostin pitkän haikailun jälkeen tuollasen vempaimen. Maksoikin ihan peräti vajaat 15€, että kyllä kannatti pitkään harkita sen hankintaa... ☺ Lapsetkin on sen näköjään tuossa pöydällä huomanneet teksteistä päätellen... No, mun ajatus oli kuitenkin uudistella mun hiilarihyllyä eli tätä:


Ja siellähän ylärivillä on jo uudet lappuset purkkien kyljessä, jiihaa! No paitsi yksi on jääny välistä, mutta eiköhän sekin joskus uuden kyltin saa kylkeensä. Uudet on siis tän näköisiä:


Ja vanhat tällasia:


Ei noi vanhatkaan mun mielestä ihan kauheita oo, mutta kyllä tykkään uusista kovasti. Nyt siis taas kone napsumaan ja lisää tarraa tulemaan!

Sain lapsoselta tällaisen:


No sehän on tomaatti! Mietiskelin sen sijoituspaikkaa ja taidanpa sen siirrellä isompaan astiaan ja laittaa taas tuonne ulkoeteiseen. Oli kesä millanen tahansa, siellä se kyllä tekee satoa, ainakin jos viimevuotisiin tomaatteihin uskonsa perustaa:


Tuollasina ne sain ja kovasti ne tuotti satoa, tosi myöhään syksyllä edelleen vaan kukkaa ja tomaattia pukkas tulemaan.


No niin, Helin sisustus- ja puutarhablogi kiittää ja kuittaa, nyt lähden muihin juttuihin tästä.

Kivaa päivää kaikille!

Heli 

10 kommenttia :

  1. Oho, tuollaiset tekstinauhat tekee ihan ammattilaisvaikutelman :)

    VastaaPoista
  2. Näyttää hyvältä :) Tässä täytyy varmaan tehdä samanlainen sijoitus kun meillä on vaan sellainen tylsä dymo mikä tekee tasaista tarraa :)

    VastaaPoista
  3. Sanna: joo, mä oon melkein sisustuksen ammattilainen nyt! =)

    Kiki: mä kattelin sitä tarrakonettakin, mutta tää perinteinen oli kivempi. Ei oo onneks kovin suuri sijoitus. Ostin omani Clasulta.

    VastaaPoista
  4. Moikka,
    Mullakin on tollainen dymo, tosi hauska vempain:)Ihanan siistissä järjestyksessä sun purkit, voin vain haaveilla...

    Vieläkö muuten sun opiskelut jatkuu?

    VastaaPoista
  5. Kati: dymo on kiva, ja vielä kun saisin aikaan noi loputkin purkit tarrottaa...

    Mun ravitsemusopinnot loppui vuosi sitten, kesken siis, enkä ole jatkanut. Moni asia vaikutti siihen että keskeytin, mm raha (se oli tosi kallista) ja se, kun mietin miten mä oikeesti voin sit sillä tiedolla itseni työllistää (ei tuntunut kovin todennäköiseltä). Sitä vois jatkaa joskus taas, mutta saa nähdä.

    VastaaPoista
  6. Uuuu, haaveilen dymosta myös! Nimenomaan tuo perinteinen malli. Eihän se oikeesti niin mahdottoman kallis ole, mut silti oon jahkailla jo varmaan viisi vuotta. :D Nuo purkit on kivat!

    VastaaPoista
  7. Dymo on ihan huippukiva laite! Tein sillä just kasvitikut :)

    http://prinsessanoppi-lapetiteprincesse.blogspot.fi/2013/05/kauden-ekat.html

    VastaaPoista
  8. Saara: ei kun kauppaan vaan, onneks ei ole kauheen kallis haaveilun kohde! Kiitti, minustakin noi purkit on kivat!

    La Petite Princesse: sun tikut oli tosi kivat, kävin kattoo! Ja samaa mieltä olen, että toi on kiva laite! Helppo ja yksinkertainen ja kivasti somistaa paikkoja sillä.

    VastaaPoista
  9. Mä iin tykkäisin kanssa tollasesta avohyllystä! Ehkä sit joskus, sadan vuoden päästä....

    VastaaPoista
  10. Kyllä sä vielä avohyllysi saat, usko pois. Tee nyt sellanen pikaratkaisu-avohylly ja ota keittiön kaapeista ovet irti. Olen nähny sellasia monessa blogissa ja ihan kivat nekin on!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥